Sanel Siljkovic

Sanel Siljkovic
Uskoro Novi Album 2012

TonskiStudio

četvrtak

O ALBUMU




Novi Album Sanel Šiljković 2012 Uradjen u Tonskom Studiu Bojan Zekic
Da si tu pored mene", "Vjenčanica", "Nema majke da otvori vrata", "Tvoje oči zelene", "Pile moje", "Povratak", "Jasmina", "Idi draga u Podrinje", "Sretan ti ljubavi rođendan", "Ostao sam, sam".

Sa albuma su se najviše izdvojile numere: "Idi draga u Podrinje", "Pile moje", "Jasmina", "Nema majke da otvori vrata" i "Tvoje oči zelene".
Sanel Sani Šiljković nedavno je objavio svoj novi album i više je nego zadovoljan slušanošću svih pjesama. Tu su numere: "Da si tu pored mene", "Vjenčanica", "Nema majke da otvori vrata", "Tvoje oči zelene", "Pile moje", "Povratak", "Jasmina", "Idi draga u Podrinje", "Sretan ti ljubavi rođendan", "Ostao sam, sam".

zadovoljan je albumom, reakcijama publike ali ne i ukupnim stanjem na estradi. razočaran je situacijom u kojoj gotovo niko ne želi pomoći mladim pjevačima, onima koji su tek stali na estradni put.

- Danas ako nemaš novca, nema te nigdje! Više ni jedna televizija ili neki drugi medij koji emitira pjesme ili spotove neće ni da čuje za nekog pjevača ukoliko im se dobro ne plati! Niko ne želi pomoći novim pjevačima koji stvarno znaju da pjevaju. Pjevač je po meni onaj koji će uzivo da dokaže da li zna pjevati, a ne onaj koji snimi CD i sebe naziva pjevačinom dok je situacija na terenu potpuno drugačija! Neke sam kolege već izbrisao sa moje liste jer sam shvatio da su to kolege koje samo gledaju na novac i ono što je moguce kažu ti da je nemoguće! Ako nešto košta jedan euro preko njih je deset eura. Ne žele pomoći kolegi nego duplo da zarade. Uvijek bih pomogao novom kolegi bar onoliko koliko mogu kao i što činim kad god mi se neki kolega obrati - razočaran je Šiljković.

U lijepom sjećanju su mu ostali njegovi početci. I danas ponosno prepričava šta mu se desilo u jednom restoranu u kojem je redovno pjevao sedam mjeseci.

- Taj lokal je bio u vlasništvu jednog Srbijanac. Tu sam prvi put čuo za pjesmu "Đulzulejha".Kada mi je gazda rekao da mu otpjevam tu sevdalinku, izvadio je hiljadu franaka za pjesmu i čekao da počenem. Pitao sam ga kakva je to pjesma? Počeo je da se smije. Pitao me kakav sam Bosanac, a ne znam tu pjesmu. Otišao je do auta i donio mi CD na kojem je bila ta sevdalinka. Rekao mi je da je naučim do novog nastupa ako želim 1.000 franaka da je otpjevam. Naravno da sam od tada počeo uveliko da skidam sevdalinke uz zahvalu mom tadašnjem harmonikašu Bojanu Milosavljeviću koji je jedan od najboljih harmonikasa u Švicarskoj. Naučio sam mnogo sevdalinki i drugih pjesama. Mnogo mi je pomogao što se tiče pjevanja jer je on zaista veliki muzičar - zahvalan je folk pjevač.

Nije jedan od onih koji vole kopirati svoje kolege i da na osnovu toga proširuju krug svoje publike.

- Mogu svakog da imitiram, ali kopija je uvijek kopija. Treba imati nešto svoje po čemu će te ljudi prepoznavati. Razmišljam da u skorije vrijeme uradim i jedan album sevdalinki jer sevdah lijepo pjevam pa tako na svakom svom nastupu otpjevam po jedan blok sevdalinki. Hvala Bogu imam jak glas i zanimljivu "boju" pa se mogu "nositi" sa sevdalinkama - nastavlja Šiljković.

Djetinjstvo i svoje amaterske početke sa pjevanjem pamti po pjesmama Halida Bešlića. I tada, i danas, on mu je na neki način uzor.

- U djetinjstvu sam sve Bešlićeve pjesme znao napamet. Svaki njegov album kada je izlazio ja sam skidao pjesme i pjevao ih po školskim takmičenjima. Halid je moj omiljeni pjevač i njega mogu u orginalu da pjevam jer sam slusao svaku njegovu riječ i svaki njegov triler. S njim sam nastupao u švicarskom gradu Iverdon. Bilo je to ispunjenje moje velike želje iz rane mladosti - sretan je Sanel.

Sa albuma su se najviše izdvojile numere: "Idi draga u Podrinje", "Pile moje", "Jasmina", "Nema majke da otvori vrata" i "Tvoje oči zelene".

- Planiram da od maja većina mojih pjesama bude zastupljena u programima TV stanica kako bih ih i na takav način približio publici. Uskoro ću snimiti nekoliko spotova. Prezadovoljan sam reakcijom publike i podrške koju dobijam iz BiH, ali i susjednih zemalja. Također sam prezadovoljan sa mojim saradnicima na ovom albumu Bojanom Zekićem, Adom Kusturom, Salimom Velićem. Oni su na svoj način dali doprinos mom dobrom albumu - iskren je Sani Šiljković. AVAZ EXPRESS